Archive

  • All
  • Actueel
  • Diensten
  • Overig
  • Tools

Trainen webcareteam

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Het is van belang, dat webcare de servicegraad van jouw organisatie verhoogt. Om deze doelstelling te realiseren, bieden wij een training aan voor jullie webcare medewerkers. De training kunnen we bij jullie op locatie uitvoeren maar het kan uiteraard ook online. Elke training van het webcareteam duurt maximaal drie uur.  We bieden deze training aan in combinatie met de webcaretool OBI Engage. Naast...

Chatbots in de klantenservice

[vc_row][vc_column][vc_column_text] Een bot die ook na 5 uur en in het weekend antwoorden geeft Het hebben van online klantenservice is natuurlijk leuk en klantvriendelijk maar je wil niet 24 uur per dag en 7 dagen in de week een team moeten bemensen. Gelukkig kunnen we een bot ontwerpen, bouwen en integreren met jouw online klantenservice. Een bot die (standaard) antwoorden kan geven...

Integreren klantenservice

[vc_row][vc_column][vc_column_text] Van webcare naar integrale klantenservice, online en offline Webcare / online klantenservice en fysieke klantenservice komen steeds dichter bij elkaar te liggen. Je wil immers dat je klanten dezelfde indruk krijgen en hetzelfde geholpen worden bij een balie als op je sociale media. Je wil dat een vraag gesteld kan worden via WhatsApp en je wil ook dat het antwoord eenduidig...

Webcare procedures

[vc_row][vc_column][vc_column_text]In webcare en customer care is het maken van afspraken essentieel. De mensen die het eerste contact hebben met je klanten, de front-office, zijn degene die namens je organisatie het woord voeren en de klant helpen met de vraag die ze hebben - wat die vraag ook is. Het contact is het visitekaartje van je organisatie en het succes van...