Archive

  • All
  • Actueel
  • Diensten
  • Overig
  • Tools

Online crisismanagement

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Crisiscommunicatie is een specialisme binnen Public Relations dat zich richt op het beschermen en verdedigen van een individu die of een bedrijf of organisatie dat te maken heeft met een aanzwellende negatieve publieke opinie. Crisiscommunicatie is een samenspel van online luisteren (monitoren), interactie aangaan en contentcreatie. Samen met jullie brengen we deze drie aspecten van online communicatie in een crisissituatie in...

Training online crisismanagement

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Over crisiscommunicatie zijn al veel boeken, literatuur, blogs en ook whitepapers geschreven. Dat gaan wij dus niet ook nog eens doen. Wat we wel doen is een heel praktische training aanbieden specifiek voor communicatieadviseurs bij onderwijsinstellingen. Een training waarin we ingaan op wat een (dreigende) online crisis is en wat die kan betekenen voor jouw organisatie. Wat de rol is...

Webcare procedures

[vc_row][vc_column][vc_column_text]In webcare en customer care is het maken van afspraken essentieel. De mensen die het eerste contact hebben met je klanten, de front-office, zijn degene die namens je organisatie het woord voeren en de klant helpen met de vraag die ze hebben - wat die vraag ook is. Het contact is het visitekaartje van je organisatie en het succes van...