Radboud Universiteit – Aanscherpen social media richtlijnen

Radboud Universiteit – Aanscherpen social media richtlijnen

Radboud Universiteit – Aanscherpen social media richtlijnen

De Radboud Universiteit universiteit timmert al jaren aan de weg als het gaat om innovatief en klantgericht gebruik van social media voor al haar stakeholders.

Om voorop te blijven lopen besteden ze regelmatig aandacht aan het scherp houden van de strategie en uitvoering van het gebruiken van data, webcare en contentcreatie. De Nijmeegse universiteit vroeg ons feedback te geven op de door hen opnieuw vastgestelde richtlijnen voor social media. We hebben hun document doorgelicht op het in balans inzetten van data-analyse, luisteren, interactie en contentcreatie zoals wij dat ook toepassen in onze eigen trajecten. Dat leverde interessante inzichten op die direct toegepast kond worden.

Naast het aanscherpen van de richtlijnen hebben we kritische vragen gesteld bij hetgeen ze hebben opgeschreven, wat hen heeft geholpen om de richtlijnen nog beter te maken.

Info
Datum:

23 december 2019

Categorie:

Contentcreatie, Strategie & Implementatie