Radboud UMC – Artsen en onderzoekers als online ambassadeurs

Radboud UMC – Artsen en onderzoekers als online ambassadeurs

Radboud UMC – Artsen en onderzoekers als online ambassadeurs

Het Radboud UMC selecteert veelbelovende artsen en onderzoekers voor een speciale track. Wij mochten de lichting 2019 trainen als online ambassadeur voor het Universitair Medisch Centrum.

In één intensieve workshopdag zijn we samen op zoek gegaan naar het juiste netwerk, persoonlijke interactie en passende content. Omdat de onderwerpen soms heel specifiek en soms heel algemeen zijn was de uitdaging vooral het zoeken van de stakeholders die de aanwezigen ook echt wilden bereiken. Waar zitten die dan? Wie zijn er al actief op “mijn onderwerp”? Welke meerwaarde kan ik hebben?

De artsen en onderzoekers zijn op zoek naar de juiste onderwerpen, die immers vaak gevoelig liggen en waarbij ze het belangrijk vinden om de juiste tone of voice aan te slaan. De nuances en mogelijke consequenties van interactie of content werden uitvoerig bediscussieerd, wat hen hielp om hun persoonlijke aanwezigheid op een sociaal platform vorm te geven.

Info
Datum:

29 november 2019

Categorie:

Ambassadeurs, Online media, Personal Branding coaching, Reputatie