Implementatie en begeleiding OBI Engage en OBI Brand Monitor bij Wageningen University & Research

Implementatie en begeleiding OBI Engage en OBI Brand Monitor bij Wageningen University & Research

Implementatie en begeleiding OBI Engage en OBI Brand Monitor bij Wageningen University & Research

Wageningen University & Research (WUR) is al jaren erg actief op het gebied van webcare (met studenten) en contentcreatie. Ze hebben een dagelijkse “middentafel” waar ze de communicatie-acties van de dag doorspreken. Een newsroom waar persvoorlichters, social media en beleid samenkomt. Noscura traint met regelmaat de studenten in het webcareteam.

Om de online reputatie goed te kunnen monitoren en de middentafel van gerichte informatie te kunnen voorzien heeft Wageningen University & Research (WUR) in 2020 gekozen voor de combinatie OBI Brand Monitor (monitoren) en OBI Engage (interactie) gekozen. Met deze combinatie is naast het samenbrengen van online en RTV data een aanzienlijke vermindering van het aantal tools doorgevoerd.

Noscura helpt WUR bij het inrichten, in gebruik nemen en optimaliseren van beide tools. Daarnaast trainen we alle gebruikers. We linken de tools aan de communicatiestrategie van WUR en aan hun reputatiepijlers.

Info
Datum:

12 maart 2020

Categorie:

OBI4wan, Online media monitoring, Strategie & Implementatie, Webcare