Archive

  • All
  • Actueel
  • Diensten
  • Overig
  • Tools

Online klantenservice met WhatsApp for Business

[vc_row][vc_column][vc_column_text] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="2/3"][vc_column_text]Appen met een organisatie is de standaard in klantcontact geworden. WhatsApp for Business is de oplossing voor jouw organisatie., maar vergt wel aanpassingen in jouw organisatie en heeft ook technische gevolgen.  We verzorgen de techniek via OBI Engage van OBI4wan waarmee jouw klantenserviceteam gebruik kan maken van één WhatsApp nummer en passend bij de webcare-procedures die al van kracht zijn...

Webcare procedures

[vc_row][vc_column][vc_column_text]In webcare en customer care is het maken van afspraken essentieel. De mensen die het eerste contact hebben met je klanten, de front-office, zijn degene die namens je organisatie het woord voeren en de klant helpen met de vraag die ze hebben - wat die vraag ook is. Het contact is het visitekaartje van je organisatie en het succes van...

Universiteit Utrecht – Workshop klantcontact via WhatsApp

Het studiepunt van de faculteit Geesteswetenschappen van de Universiteit Utrecht helpt de studenten van de opleiding bij zeer uiteenlopende vragen. We hebben de medewerkers getraind om deze service ook met behulp van WhatsApp te doen. Wat zijn de verschillen met het beantwoorden van vragen via e-mail? Hoe verschilt de tone of voice? Hoe snel verwacht de studenten geholpen te worden?...

VU Amsterdam

VU Amsterdam – OBI Engage en OBI Brand Monitor

De VU is ambitieus in wetenschappelijk onderzoek en onderwijs en stimuleert de vrije en open communicatie van ideeën. De VU staat voor universele universitaire waarden als academische vrijheid en onafhankelijkheid. De universiteit werkt met OBI Engage van OBI4wan om het online gesprek rondom de universiteit en al haar opleidingen te kunnen monitoren en daar direct de interactie op aan te kunnen...

Radboud Universiteit

Radboud Universiteit – OBI Engage

De Radboud Universiteit is een brede, internationaal georiënteerde en studentgerichte onderzoeksuniversiteit. De universiteit werkt met OBI Engage en WhatsApp van OBI4wan om het online gesprek rondom de universiteit, al haar opleidingen en onderzoeksthema’s te kunnen monitoren en daar direct de interactie op aan te kunnen gaan. De tool wordt ook ingezet voor content publicatie over verschillende social media accounts. Noscura zorgt voor...

Alfa-college Boumaboulevard high res

Alfa-college – OBI Engage

Het Alfa-college een christelijk regionaal opleidingencentrum (ROC) voor Noord- en Oost-Nederland waar je terechtkunt voor een mbo-opleiding, educatief traject of een bedrijfsopleiding. Drie kernwaarden staan bij hierbij centraal: verbinden, vertrouwen en ondernemen. Deze vormen de basis voor het handelen bij het Alfa-college. Zo werken zij samen in teams aan beter onderwijs in een inspirerende leeromgeving. Daarbij is extra aandacht voor...