Archive

  • All
  • Actueel
  • Diensten
  • Overig
  • Tools

ROC Mondriaan – Inspiratiesessie

Hoe kun je als school goed en kwalitatief monitoren? Noscura verzorgde met ROC Mondriaan een inspiratiesessie waarin we hen aan de hand van voorbeelden tips en concrete handvatten konden geven. Ook hebben we met hen en met OBI Engage naar online monitoring gekeken. Vraagstukken die aan de orde kwamen waren onder andere hoe je als communicatie-adviseur te werk gaat. Wat is de...

Online klantenservice met WhatsApp for Business

[vc_row][vc_column][vc_column_text] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="2/3"][vc_column_text]Appen met een organisatie is de standaard in klantcontact geworden. WhatsApp for Business is de oplossing voor jouw organisatie., maar vergt wel aanpassingen in jouw organisatie en heeft ook technische gevolgen.  We verzorgen de techniek via OBI Engage van OBI4wan waarmee jouw klantenserviceteam gebruik kan maken van één WhatsApp nummer en passend bij de webcare-procedures die al van kracht zijn...

Webcare procedures

[vc_row][vc_column][vc_column_text]In webcare en customer care is het maken van afspraken essentieel. De mensen die het eerste contact hebben met je klanten, de front-office, zijn degene die namens je organisatie het woord voeren en de klant helpen met de vraag die ze hebben - wat die vraag ook is. Het contact is het visitekaartje van je organisatie en het succes van...

ROC West-Brabant

ROC West-Brabant – Implementatie customer care

Zo’n 22.000 leerlingen en studenten volgen bij ROC West-Brabant hun opleiding, zo’n 2500 medewerkers zijn daarvoor dagelijks in touw. Het ROC is de verbindende schakel in het geheel. In het najaar van 2018 heeft Noscura een advies uitgebracht met online communicatie ambities voor ROC West-Brabant. Vanuit dit advies zijn deelprojecten opgesteld. Het eerste project waar het ROC mee aan de slag...

Maastricht University

Maastricht University – Analyse en advies social media

Maastricht University is de meest internationale universiteit van Nederland en is met haar 16.300 studenten en 4.300 medewerkers nog steeds groeiende. De universiteit onderscheidt zich door haar innovatieve onderwijsmodel, internationale karakter en multidisciplinaire benadering van onderzoek en onderwijs. In de loop van de jaren was er bij de universiteit een mix van social media accounts ontstaan. Via deze accounts werd content...