Archive

  • All
  • Actueel
  • Diensten
  • Overig
  • Tools
WUR Mediamonitor

WUR Mediamonitor

[vc_row][vc_column][mkdf_section_title title_text="Mediamonitor voor Wageningen University & Research" text_align="left" text_color="#81d742" text_size="24"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Voor Wageningen University & Research maakten we een mediamonitor met online en offline data van 2020. Een mediamonitor is een rapport in huisstijl waarin we data in context plaatsen.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Wageningen University & Research (WUR) wil graag een analyse maken van de reputatie van de universiteit en die vergelijken met die van andere...

Online crisismanagement

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Crisiscommunicatie is een specialisme binnen Public Relations dat zich richt op het beschermen en verdedigen van een individu die of een bedrijf of organisatie dat te maken heeft met een aanzwellende negatieve publieke opinie. Crisiscommunicatie is een samenspel van online luisteren (monitoren), interactie aangaan en contentcreatie. Samen met jullie brengen we deze drie aspecten van online communicatie in een crisissituatie in...

WUR – monitoring- en webcaretools

De juiste tools maken online communicatie makkelijker én leuker Wageningen University & Research heeft ons heeft gevraagd om samen een complete sets tools voor reputatiemanagement, webcare, contentcreatie en (offline) monitoring te implementeren. Door deze in te zetten kan de universiteit een actieve bijdrage leveren aan de bevestiging en verbetering van haar reputatie. De missie van WUR: “To explore the potential of nature to...

Mediamonitoring

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Met behulp van mediamonitoring software van OBI4Wan (OBI Brand Monitor en OBI Engage) maken we een analyse van een casus of een merk in een bepaalde periode. We analyseren vervolgens de uitschieters, bijzondere berichten, zoomen in op de influencers of op het sentiment. Je ontvangt van ons een uitgebreid rapport van deze analyse. De analyse kunnen we vervolgens handen en...

VU Amsterdam

VU Amsterdam – OBI Engage en OBI Brand Monitor

De VU is ambitieus in wetenschappelijk onderzoek en onderwijs en stimuleert de vrije en open communicatie van ideeën. De VU staat voor universele universitaire waarden als academische vrijheid en onafhankelijkheid. De universiteit werkt met OBI Engage van OBI4wan om het online gesprek rondom de universiteit en al haar opleidingen te kunnen monitoren en daar direct de interactie op aan te kunnen...