Archive

  • All
  • Actueel
  • Diensten
  • Overig
  • Tools
WUR Mediamonitor

WUR Mediamonitor

[vc_row][vc_column][mkdf_section_title title_text="Mediamonitor voor Wageningen University & Research" text_align="left" text_color="#81d742" text_size="24"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Voor Wageningen University & Research maakten we een mediamonitor met online en offline data van 2020. Een mediamonitor is een rapport in huisstijl waarin we data in context plaatsen.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Wageningen University & Research (WUR) wil graag een analyse maken van de reputatie van de universiteit en die vergelijken met die van andere...

Online crisismanagement

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Crisiscommunicatie is een specialisme binnen Public Relations dat zich richt op het beschermen en verdedigen van een individu die of een bedrijf of organisatie dat te maken heeft met een aanzwellende negatieve publieke opinie. Crisiscommunicatie is een samenspel van online luisteren (monitoren), interactie aangaan en contentcreatie. Samen met jullie brengen we deze drie aspecten van online communicatie in een crisissituatie in...

Witteveen en Bos – Reputatiemeting

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Met Advies- en Ingenieursbureau Witteveen en Bos heeft Noscura een analyse gemaakt van de online reputatie van het bureau in de markt(en) waarin zij actief zijn. In samenwerking met OBI4wan hebben we een zogenaamde nulmeting gedaan. Hierin hebben we onder andere volumes, platformen, onderwerpen en thema's aan elkaar gerelateerd zodat een mooi beeld is ontstaan van de online reputatie.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]...

Mediamonitoring

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Met behulp van mediamonitoring software van OBI4Wan (OBI Brand Monitor en OBI Engage) maken we een analyse van een casus of een merk in een bepaalde periode. We analyseren vervolgens de uitschieters, bijzondere berichten, zoomen in op de influencers of op het sentiment. Je ontvangt van ons een uitgebreid rapport van deze analyse. De analyse kunnen we vervolgens handen en...

Hanzehogeschool – OBI Engage

​De Hanzehogeschool Groningen is de oudste multisectorale hogeschool van Nederland. In 2018 viert zij haar 220-jarig bestaan. Met vestigingen in Groningen, Assen, Leeuwarden en Amsterdam telt de hogeschool 28.432 studenten en 3.280 medewerkers. De hogeschool werkt met OBI Engage van OBI4wan om het online gesprek rondom de school en al haar opleidingen te kunnen monitoren en daar direct de interactie op...

breda university

Breda University of Applied Sciences – College online monitoren

In een gastcollege heeft Noscura de studenten van de minor E-Traval van Breda University of Applied Sciences het belang en het nut van het monitoren van online data geleerd. Na dit college kunnen ze aan de slag met de educatieve licentie van OBI4wan voor het maken van zoekopdrachten en rapportages....