Archive

  • All
  • Actueel
  • Diensten
  • Overig
  • Tools

Radboud Universiteit – Social media richtlijnen

[vc_row][vc_column][vc_column_text]De Radboud Universiteit universiteit timmert al jaren aan de weg als het gaat om innovatief en klantgericht gebruik van social media voor al haar stakeholders. Om voorop te blijven lopen besteden ze regelmatig aandacht aan het scherp houden van de strategie en uitvoering van het gebruiken van data, webcare en contentcreatie. De Nijmeegse universiteit vroeg ons feedback te geven op de...

Integreren klantenservice

[vc_row][vc_column][vc_column_text] Van webcare naar integrale klantenservice, online en offline Webcare / online klantenservice en fysieke klantenservice komen steeds dichter bij elkaar te liggen. Je wil immers dat je klanten dezelfde indruk krijgen en hetzelfde geholpen worden bij een balie als op je sociale media. Je wil dat een vraag gesteld kan worden via WhatsApp en je wil ook dat het antwoord eenduidig...

Webcare procedures

[vc_row][vc_column][vc_column_text]In webcare en customer care is het maken van afspraken essentieel. De mensen die het eerste contact hebben met je klanten, de front-office, zijn degene die namens je organisatie het woord voeren en de klant helpen met de vraag die ze hebben - wat die vraag ook is. Het contact is het visitekaartje van je organisatie en het succes van...

ROC West-Brabant

ROC West-Brabant – Implementatie customer care

Zo’n 22.000 leerlingen en studenten volgen bij ROC West-Brabant hun opleiding, zo’n 2500 medewerkers zijn daarvoor dagelijks in touw. Het ROC is de verbindende schakel in het geheel. In het najaar van 2018 heeft Noscura een advies uitgebracht met online communicatie ambities voor ROC West-Brabant. Vanuit dit advies zijn deelprojecten opgesteld. Het eerste project waar het ROC mee aan de slag...

ROC West-Brabant

ROC West-Brabant – OBI Engage

Zo’n 22.000 leerlingen en studenten volgen bij ROC West-Brabant hun opleiding, zo’n 2500 medewerkers zijn daarvoor dagelijks in touw. Het ROC is de verbindende schakel in het geheel. Het ROC werkt met OBI Engage van OBI4wan om het online gesprek rondom de school en al haar opleidingen te kunnen monitoren en daar direct de interactie op aan te kunnen gaan. De...