Webcare

Webcare

Het organiseren van een online klantenservice vergt dan ook heel wat van jouw organisatie. Niet alleen moet er een webcareteam zijn om de vragen te behandelen, ook moet jouw organisatie ook zo zijn ingericht dat het team vragen “op kan halen” als ze het antwoord niet weten.

Een bot die ook na 5 uur en in het weekend antwoorden geeft vergroot je bereikbaarheid en daarmee je service.

Van webcare naar integrale klantenservice, online en offline.

In webcare en customer care is het maken van afspraken essentieel.

Online klantenservice namens en passend bij jouw organisatie.

Een webcareteam in jouw organisatie, wat komt daar bij kijken?

Producten

Webcare en online klantenservice

Realtime mediamonotoring en reputatiemanagement

Chatbots voor een efficiënte 24/7 klantenservice

Snel en via je website in contact met je (potentiële) klant

Eenvoudig communiceren via WhatsApp met je (potentiële) klanten

Blogs
Projecten
Testimonials

Implementatie en begeleiding OBI Engage en OBI Brand Monitor bij Wageningen University & Research

Wageningen University & Research heeft samengewerkt met Noscura voor de implementatie van OBI Engage en OBI Brandmonitor. Noscura heeft daarbij de implementatie van de nieuwe tool in de organisatie begeleid. Daarbij hebben ze niet alleen betrokken medewerkers getraind en wegwijs gemaakt in de tool maar ook intensief meegedacht bij de inrichting van de tool. Hun kennis en jarenlange ervaring op het gebied van online communicatie en social media is daarbij van grote toegevoegde waarde. Deze actieve en betrokken houding hebben we als zeer positief ervaren. Noscura is daarbij echt een kennis en sparringpartner wat het eindresultaat zeer ten goede komt.

Gemma Kregting - Project Manager New Digital Business at Wageningen University & Research

Trainen webcareteam bij Wageningen University & Research

Noscura heeft Wageningen University & Research in diverse sessies geholpen om de social media naar een hoger niveau te tillen. Zij hebben ons advies en handvatten gegeven waarmee wij nu beter in staat zijn om relevante content te creëren en de dialoog aan te gaan.

Henrieke Aanstoot - Bruins - Social Media Marketeer bij TU Delft

Social media strategie en webcare bij TU Delft

Bijna altijd te bereiken en altijd klaar om mee te denken bij vragen of opmerkingen. Zeer goede communicatieve vaardigheden, fijne persoonlijkheid binnen het team en altijd professioneel.

Robèrt Kroonen - Social media medewerker bij TU Delft

Social media bij TU Delft

Dankzij Rob is de TU Delft nu heel actief op de verschillende social media. Hij doet het met veel enthousiasme die zeer aanstekelijk werkt.

Willem van Valkenburg - Manager Teaching & Learning Services at Delft University of Technology
Liv Kooijmans