Trainen webcareteam

Online klantenservice namens en passend bij jouw organisatie

We kunnen jullie niet alleen helpen bij het inrichten van je organisatie, ook trainen we jullie webcareteam om te handelen volgens de richtlijnen in jouw organisatie.  We besteden aandacht aan de tone-of-voice en gaan met jullie op zoek naar het gewenste serviceniveau. Dat doen we aan de hand van voorbeelden, van jullie zelf of die van andere organisaties. 

We geven tips en bespreken moeilijke gevallen. Na de training heeft jullie team handvatten om de webcare zelfstandig uit te voeren en verder te ontwikkelen.

We gaan graag met je in gesprek. Neem je contact met ons op?

Producten

OBI Engage

Webcare en online klantenservice

Live chat

Snel en via je website in contact met je (potentiële) klant

WhatsApp Business

Eenvoudig communiceren via WhatsApp met je (potentiële) klanten

Blogs

    No posts were found.

Projecten

Sorry, no posts matched your criteria.

Testimonials
Sorry, no posts matched your criteria.
Liv Kooijmans

Mijn ambitie: mensen en ondernemingen laten groeien - Mijn kenmerken: enthousiast, creatief, pragmatisch - Ik ben goed in: conceptontwikkeling, mensen meekrijgen, improviseren - Ik word blij van: creëeren, interactie - 🖐