Het is van belang, dat webcare de servicegraad van jouw organisatie verhoogt. Om deze doelstelling te realiseren, bieden wij een training aan voor jullie webcare medewerkers. De training kunnen we bij jullie op locatie uitvoeren maar het kan uiteraard ook online. Elke training van het webcareteam duurt maximaal drie uur.
We bieden deze training aan in combinatie met de webcaretool OBI Engage.
Naast het functionele aspect van deze training besteden we aandacht aan de vraag of en hoe webcare medewerkers berichten behandelen. Hierbij nemen we jullie beleid mee en kijken we naar de manier waarop andere instellingen omgaan met vergelijkbare situaties. We stellen de medewerkers de vraag hoe zij zouden hebben gehandeld en moedigen het onderling geven van feedback aan.
Hiermee is een door ons gegeven webcare training niet alleen een knoppentraining maar gaan we ook in op het waarom en hoe van het uitvoeren van webcare.
Een training webcare en content publiceren kan zowel gegeven worden aan beginnende als aan gevorderde gebruikers. Noscura stelt een training altijd op maat samen zodat de training altijd relevant en toegepast is.
Vanwege het interactieve karakter is er een maximaal aantal van 10 deelnemers.
Universiteit Utrecht – Workshop klantcontact via WhatsApp
TMO Fashion Business School – OBI Engage
LUCA School of Arts – OBI Engage
Associatie KU Leuven – presentatie digitale communicatie in het hoger onderwijs

Een geavanceerde tool voor realtime mediamonitoring en reputatiemanagement.
We delen graag onze kennis, ervaring en visie
-
19 juni 2017
Instagram in het hoger onderwijs: 50 accounts nader bekeken
Voor hogeronderwijsinstellingen worden social media steeds belangrijker voor het contact m...
-
14 februari 2018
Noscura trotse partner van OBI4wan met vier producten: engage, brand monitor, bots en insights
Vandaag kondigde OBI4wan het bundelen van de krachten van OBI4wan, Buzzcapture en OBILytic...
-
8 mei 2018
GDPR / AVG and socialmedia and webcare at educational institutions
In response to my blog Bye Bye Facebook, I was asked if I could explain social media and w...
-
Integreren klantenservice, Organiseren van webcare, Reputatie-analyse en -management, Whatsapp Business17 juli 2018
WhatsApp, privacy en webcare – (g)een goed huwelijk?
Het van kracht worden van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) heeft aardig w...