Strategie evaluatie

Online communicatie is voortdurend in beweging, dus ook jouw strategie

Tijdens de implementatiefase, maar zeker ook erna, vormen nieuwe inzichten en een veranderde situatie input voor een evaluatie. Uitgangspunten, uitwerkingen of de manier waarop een organisatie aan de slag is met online communicatie kunnen veranderen, waardoor we weer even terug moeten naar de ontwerpfase.

De evaluatiefase na afronding van de implementatie is het moment om een nulmeting opnieuw te doen: Hoe staat de organisatie er nu voor, hoe staat het met de doelen die jullie jezelf hebben gesteld en wat zijn oorzaken voor een eventuele afwijking?

Met de uitkomsten van de evaluatie starten we een (gedeeltelijk) herontwerp. Omdat je online communicatiestrategie leeft!

We gaan graag met je in gesprek. Neem je contact met ons op?

Projecten

Sorry, no posts matched your criteria.

Testimonials

Strategie werving, ontwerpen en implementeren campagne bij SOMT University of Physiotherapy

Noscura heeft SOMT University of Physiotherapy geholpen met diverse Google Adwords campagnes. Ze hebben ons hierbij geadviseerd over de strategie en geholpen met de uitvoering. Dit is de tweede keer dat ze ons helpen met Google Adwords en tot nu toe zijn we erg tevreden met de resultaten. De samenwerking met Noscura is erg prettig: ze zijn transparant over wat ze kunnen betekenen, hebben zeker verstand van zaken en zijn altijd bereikbaar voor toelichting. Kortom, Noscura is een fijne samenwerkingspartner die wij zeker aanbevelen!

Lotte Germans - Hoofd corporate communicatie bij SOMT University of Physiotherapy
Liv Kooijmans

Mijn ambitie: mensen en ondernemingen laten groeien - Mijn kenmerken: enthousiast, creatief, pragmatisch - Ik ben goed in: conceptontwikkeling, mensen meekrijgen, improviseren - Ik word blij van: creëeren, interactie - 🖐