Reputatie analyse en management

Noscura / Reputatie analyse en management

Analyse en duiding van jouw merk, reputatiepijler en thema’s.

Om je (persoonlijke) reputatie te kunnen managen moet je eerst inzicht krijgen in jouw merk, hoe dat wordt ervaren door je stakeholders en met welke thema’s en pijlers jouw merk wordt geassocieerd (en in welke mate). Met behulp van de software van onze partner OBI4wan maken we een nulmeting en analyses van de reputatiepijlers die belangrijk zijn voor jouw organisatie en die aansluiten bij de kernwaarden van jouw organisatie. We kunnen de meting herhalen zodat we inzicht kunnen geven in jouw reputatie uitgezet tegen tijd. Ook kunnen we jouw reputatie benchmarken ten opzichte van andere organisaties in jouw branche. We kunnen de analyses voorzien van duiding zodat we de data en inzichten relateren aan ontwikkelingen in de maatschappij. 

Een analyse is uiteraard een goed begin, met de inzichten kunnen we met jullie beleid en strategie bepalen waarmee jullie reputatie op het niveau blijft of komt waar jullie het willen hebben. We helpen jullie ook bij het omzetten van strategie naar de daadwerkelijke acties die worden uitgevoerd door jullie webcareteam, ambassadeurs of redacties. Dat doen we door training, workshops of persoonlijke begeleiding. 

Door te luisteren naar communicatie over en door de organisatie en die inzichtelijk te maken voor een team stellen we jouw organisatie in staat effectief en daadkrachtig te handelen, content te creëren en de interactie aan te gaan. Niet achteraf en om te repareren, maar proactief en vanuit een ambitie.

We gaan graag met je in gesprek. Neem je contact met ons op?

Eerdere Noscura projecten over : Reputatie analyse en management
Liv Kooijmans