Reputatie analyse en management

Analyse en duiding van jouw merk, reputatiepijler en thema’s.

Om je (persoonlijke) reputatie te kunnen managen moet je eerst inzicht krijgen in jouw merk, hoe dat wordt ervaren door je stakeholders en met welke thema’s en pijlers jouw merk wordt geassocieerd (en in welke mate). Met behulp van de software van onze partner OBI4wan maken we een nulmeting en analyses van de reputatiepijlers die belangrijk zijn voor jouw organisatie en die aansluiten bij de kernwaarden van jouw organisatie. We kunnen de meting herhalen zodat we inzicht kunnen geven in jouw reputatie uitgezet tegen tijd. Ook kunnen we jouw reputatie benchmarken ten opzichte van andere organisaties in jouw branche. We kunnen de analyses voorzien van duiding zodat we de data en inzichten relateren aan ontwikkelingen in de maatschappij. 

Een analyse is uiteraard een goed begin, met de inzichten kunnen we met jullie beleid en strategie bepalen waarmee jullie reputatie op het niveau blijft of komt waar jullie het willen hebben. We helpen jullie ook bij het omzetten van strategie naar de daadwerkelijke acties die worden uitgevoerd door jullie webcareteam, ambassadeurs of redacties. Dat doen we door training, workshops of persoonlijke begeleiding. 

Door te luisteren naar communicatie over en door de organisatie en die inzichtelijk te maken voor een team stellen we jouw organisatie in staat effectief en daadkrachtig te handelen, content te creëren en de interactie aan te gaan. Niet achteraf en om te repareren, maar proactief en vanuit een ambitie.

Gerelateerde tools
OBI4wan-weblogo_v2
OBI Engage

Tool voor webcare, content publishing en online monitoring. lees meer

OBI4wan-weblogo_v2
OBI Brand Monitor

Een geavanceerde tool voor realtime mediamonotoring en reputatiemanagement. lees meer

Gerelateerde blogs
Gerelateerde cases
Gerelateerde testimonials
Sorry, no posts matched your criteria.