Een webcareteam in jouw organisatie, wat komt daar bij kijken?
Online klantenservice gaat vaak verder dan service bij een balie, via email of aan de telefoon, maar heeft daar uiteraard wel raakvlakken mee. We analyseren de situatie bij jouw organisatie, stellen richtlijnen op voor het inrichten van webcare en het team. We doen voorstellen voor bemensing van het team en schetsen de relatie tussen eerstelijn (webcare) en de rest van de organisatie (de tweede lijn). Uiteraard kunnen we jullie helpen het team aan te nemen, te installeren en te trainen. We kunnen ook een rol spelen in het (tijdelijk) managen van het team waarbij we niet alleen letten op het team zelf maar ook op de rest van de organisatie.
We gaan graag met je in gesprek. Neem je contact met ons op?
- 14 September 2021
6 communicatietips voor het nieuwe hybride onderwijs
Dit jaar is het eindelijk weer mogelijk om fysiek op locatie te studeren! Veel studenten hebben moei...
- 21 June 2021
Zo faciliteer je persoonlijk contact met de student
Hoe faciliteer je persoonlijk contact met de student? Conversational klantcontact wordt steeds popul...
- 3 June 2021
Verslag #Noscuraverbindt: Chatbots, de hype voorbij
Hoe blijf je makkelijk op de hoogte van nieuwe communicatietrends, zorg je dat je tegelijkertijd vak...
- 11 May 2021
Verwelkom je nieuwe leerlingen proactief op WhatsApp
Hoewel we nu nog volop in het voorjaar zitten, is het alweer tijd om na te denken over het nieuwe sc...