Organiseren webcare

Een webcareteam in jouw organisatie, wat komt daar bij kijken?

 

Online klantenservice gaat vaak verder dan service bij een balie, via email of aan de telefoon, maar heeft daar uiteraard wel raakvlakken mee. We analyseren de situatie bij jouw organisatie, stellen richtlijnen op voor het inrichten van webcare en het team. We doen voorstellen voor bemensing van het team en schetsen de relatie tussen eerstelijn (webcare) en de rest van de organisatie (de tweede lijn). Uiteraard kunnen we jullie helpen het team aan te nemen, te installeren en te trainen. We kunnen ook een rol spelen in het (tijdelijk) managen van het team waarbij we niet alleen letten op het team zelf maar ook op de rest van de organisatie.

We gaan graag met je in gesprek. Neem je contact met ons op?

Gerelateerde tools
OBI4wan-weblogo_v2
OBI Engage

Tool voor webcare, content publishing en online monitoring. lees meer

Gerelateerde blogs
Gerelateerde cases
Gerelateerde testimonials

Implementatie en begeleiding OBI Engage en OBI Brand Monitor bij Wageningen University & Research

Wageningen University & Research heeft samengewerkt met Noscura voor de implementatie van OBI Engage en OBI Brandmonitor. Noscura heeft daarbij de implementatie van de nieuwe tool in de organisatie begeleid. Daarbij hebben ze niet alleen betrokken medewerkers getraind en wegwijs gemaakt in de tool maar ook intensief meegedacht bij de inrichting van de tool. Hun kennis en jarenlange ervaring op het gebied van online communicatie en social media is daarbij van grote toegevoegde waarde. Deze actieve en betrokken houding hebben we als zeer positief ervaren. Noscura is daarbij echt een kennis en sparringpartner wat het eindresultaat zeer ten goede komt.

Gemma Kregting - Project Manager New Digital Business at Wageningen University & Research