Ontwerpen en inrichten webcare

Een webcareteam in jouw organisatie, wat komt daar bij kijken?

Online klantenservice gaat vaak verder dan service bij een balie, via email of aan de telefoon, maar heeft daar uiteraard wel raakvlakken mee. We analyseren de situatie bij jouw organisatie, stellen richtlijnen op voor het inrichten van webcare en het team. We doen voorstellen voor bemensing van het team en schetsen de relatie tussen eerstelijn (webcare) en de rest van de organisatie (de tweede lijn). Uiteraard kunnen we jullie helpen het team aan te nemen, te installeren en te trainen. We kunnen ook een rol spelen in het (tijdelijk) managen van het team waarbij we niet alleen letten op het team zelf maar ook op de rest van de organisatie.

We gaan graag met je in gesprek. Neem je contact met ons op?

Producten

OBI Engage

Webcare en online klantenservice

Live chat

Snel en via je website in contact met je (potentiële) klant

WhatsApp Business

Eenvoudig communiceren via WhatsApp met je (potentiële) klanten

Projecten

Sorry, no posts matched your criteria.

Testimonials

Trainen webcareteam bij Wageningen University & Research

Noscura heeft Wageningen University & Research in diverse sessies geholpen om de social media naar een hoger niveau te tillen. Zij hebben ons advies en handvatten gegeven waarmee wij nu beter in staat zijn om relevante content te creëren en de dialoog aan te gaan.

Henrieke Aanstoot - Bruins - Social Media Marketeer bij TU Delft
Liv Kooijmans

Mijn ambitie: mensen en ondernemingen laten groeien - Mijn kenmerken: enthousiast, creatief, pragmatisch - Ik ben goed in: conceptontwikkeling, mensen meekrijgen, improviseren - Ik word blij van: creëeren, interactie - 🖐