Een webcareteam in jouw organisatie, wat komt daar bij kijken?
Online klantenservice gaat vaak verder dan service bij een balie, via email of aan de telefoon, maar heeft daar uiteraard wel raakvlakken mee. We analyseren de situatie bij jouw organisatie, stellen richtlijnen op voor het inrichten van webcare en het team. We doen voorstellen voor bemensing van het team en schetsen de relatie tussen eerstelijn (webcare) en de rest van de organisatie (de tweede lijn). Uiteraard kunnen we jullie helpen het team aan te nemen, te installeren en te trainen. We kunnen ook een rol spelen in het (tijdelijk) managen van het team waarbij we niet alleen letten op het team zelf maar ook op de rest van de organisatie.
We gaan graag met je in gesprek. Neem je contact met ons op?
-
14 januari 2021
Een eigen chatbot bouwen, hoe start je dat?
Je ziet ze op steeds meer plekken opkomen: chatbots. Een nieuw fenomeen op het gebied van klantenser...
-
14 januari 2021
De voordelen van chatbots voor onderwijsinstellingen
Hoeveel collegegeld moet ik dit jaar betalen? Kan ik hier ook een opleiding volgen over dieren? Hoe ...
-
22 december 2020
Hoe maak je goede zoekopdrachten in Google?
Het maken van goede opdrachten in Google is een belangrijk onderdeel van het inrichten van je online...
-
10 juni 2020
De ontwikkeling van chatbot Nova – over hoe wij dat deden met het Nova College
Met een chatbot wilde Nova College haar webcare verbeteren. Het Nova college heeft te maken met stak...