Een webcareteam in jouw organisatie, wat komt daar bij kijken?
Online klantenservice gaat vaak verder dan service bij een balie, via email of aan de telefoon, maar heeft daar uiteraard wel raakvlakken mee. We analyseren de situatie bij jouw organisatie, stellen richtlijnen op voor het inrichten van webcare en het team. We doen voorstellen voor bemensing van het team en schetsen de relatie tussen eerstelijn (webcare) en de rest van de organisatie (de tweede lijn). Uiteraard kunnen we jullie helpen het team aan te nemen, te installeren en te trainen. We kunnen ook een rol spelen in het (tijdelijk) managen van het team waarbij we niet alleen letten op het team zelf maar ook op de rest van de organisatie.
We gaan graag met je in gesprek. Neem je contact met ons op?
-
22 april 2021
Zo houd je de regie over de webcare
Organiseer jij het webcare team binnen je organisatie? Dan heb je waarschijnlijk voldoende uitdaging...
-
15 maart 2021
Live chat tijdens online events; hoe Mediacollege Amsterdam het persoonlijk houdt
Mediacollege Amsterdam is een vakschool voor de media. Je kunt er kiezen uit 15 verschillende mbo-...
-
1 maart 2021
Hoe richt je op een efficiënte en effectieve manier je luisterproces in?
Luisteren naar jouw doelgroep is belangrijk. Zonder enige voorkennis kan iedereen het belang van lui...
-
18 februari 2021
Zo ontwerp je een goede chatbot conversatie om echt service te kunnen verlenen
Een chatbot is een visitekaartje van jouw organisatie. Het is zelfs mogelijk dat de chatbot de eerst...