Online crisismanagement

Crisiscommunicatie is een specialisme binnen Public Relations dat zich richt op het beschermen en verdedigen van een individu die of een bedrijf of organisatie dat te maken heeft met een aanzwellende negatieve publieke opinie.

Crisiscommunicatie is een samenspel van online luisteren (monitoren), interactie aangaan en contentcreatie. Samen met jullie brengen we deze drie aspecten van online communicatie in een crisissituatie in beeld. Daarna bepalen we samen hoe jullie je moeten en willen gedragen in een crisisituatie.

Om goed beslagen ten ijs te komen richten we tools in die jullie kunnen helpen bij het vroeg detecteren van een dreigende crisis en zorgen we er voor dat jullie belangrijke onderwerpen en thema’s in de gaten kunnen houden.

Misschien wel het belangrijkste: we gaan een crisis simuleren door met jullie een case te behandelen waarbij jullie de “crisis” moeten managen. Door middel van coaching en onderlinge feedback ontstaat een consensus.

Gerelateerde tools
OBI4wan-weblogo_v2
OBI Engage

Tool voor webcare, content publishing en online monitoring. lees meer

OBI4wan-weblogo_v2
OBI Brand Monitor

Een geavanceerde tool voor realtime mediamonitoring en reputatiemanagement. lees meer

OBI4wan-weblogo_v2
OBI Bots

Chatbots voor een efficiënte 24/7 klantenservice. lees meer

OBI4wan-weblogo_v2
Live Chat

Snel via je website in contact met je (potentiële) klant. lees meer

Unibuddy-Logo-03-Mint-RGB-HiRes
Unibuddy

De software voor het faciliteren van het gesprek tussen student en studiekiezer. lees meer

SIPR_19-0299_SoWorker_logo_RGB
SoWorker

Snel en eenvoudig je medewerkers betrekken bij het delen van jouw social content. lees meer

WhatsApp_Logo_8
WhatsApp for Business

Eenvoudig communiceren via WhatsApp met je (potentiële) klanten. lees meer

Gerelateerde blogs

    No posts were found.

Gerelateerde cases

Sorry, no posts matched your criteria.

Gerelateerde testimonials
Sorry, no posts matched your criteria.