Totaaloplossing chatten via WhatsApp, Instagram, live chat en Facebook
Chatten via WhatsApp, Instagram messenger, live chat en/of Facebook messenger blijkt voor veel jongeren en onderwijsinstellingen heel goed te werken. Veel middelbare scholieren en huidige studenten geven de voorkeur aan chatten boven mailen en bellen en gaan daarom vaker een relevant gesprek aan.
Juist in de vakantieperiode is chatten van meerwaarde. Relevante gesprekken aangaan op de momenten dat je doelgroep dat wil, maar dan wel op zo’n manier dat jullie die gesprekken kunnen aangaan op de momenten dat jullie dat willen en kunnen. Hiervoor hebben we messaging geïntegreerd in een totaaloplossing waarmee jullie team snel aan de slag kan.
In dit blog vertellen drie ROC’s over hun ervaringen en hoe chatten de serviceverlening heeft verbeterd.
- 3 June 2021
Verslag #Noscuraverbindt: Chatbots, de hype voorbij
Hoe blijf je makkelijk op de hoogte van nieuwe communicatietrends, zorg je dat je tegelijkertijd vak...
- 18 February 2021
Zo ontwerp je een goede chatbotconversatie om echt service te kunnen verlenen
Een chatbot is een visitekaartje van jouw organisatie. Het is zelfs mogelijk dat de chatbot de eerst...
- 14 January 2021
Een eigen chatbot bouwen, hoe start je dat?
Je ziet ze op steeds meer plekken opkomen: chatbots. Een nieuw fenomeen op het gebied van klantenser...
- 14 January 2021
De voordelen van chatbots voor onderwijsinstellingen
Hoeveel collegegeld moet ik dit jaar betalen? Kan ik hier ook een opleiding volgen over dieren? Hoe ...
Sorry, no posts matched your criteria.