Met behulp van mediamonitoring software van OBI4Wan (OBI Brand Monitor en OBI Engage) maken we een analyse van een casus of een merk in een bepaalde periode. We analyseren vervolgens de uitschieters, bijzondere berichten, zoomen in op de influencers of op het sentiment. Je ontvangt van ons een uitgebreid rapport van deze analyse. De analyse kunnen we vervolgens handen en voeten geven: We bespreken de resultaten uit de analyse en maken vervolgens een presentatie in de huisstijl van jouw organisatie en komen deze presentatie geven bij jou in de organisatie.
Met een mediamonitor zijn je collega’s, het MT of het bestuur direct goed geïnformeerd. De mediamonitoring is beknopt of uitgebreid naar behoefte. Wat heb je nodig?
- 2 June 2021
In 5 stappen naar een mediamonitor
Meten is weten, zeggen ze wel eens. Maar dan moet je wel eerst weten wat je wil meten, anders ga je ...
- 18 May 2021
Monitor de locaties van jouw instelling op Instagram
Hoe waardevol is het om te monitoren welke foto’s er worden gepost met de locatie van jouw onderwi...
- 22 April 2021
Zo houd je de regie over de webcare
Organiseer jij het webcare team binnen je organisatie? Dan heb je waarschijnlijk voldoende uitdaging...
- 12 April 2021
Zoek de samenwerking in mediamonitoring
Bij wie of welke afdeling hoort mediamonitoring? Wie bepaalt op welke kanalen, met welke zoekwoorden...