Met behulp van mediamonitoring software van OBI4Wan (OBI Brand Monitor en OBI Engage) maken we een analyse van een casus of een merk in een bepaalde periode. We analyseren vervolgens de uitschieters, bijzondere berichten, zoomen in op de influencers of op het sentiment. Je ontvangt van ons een uitgebreid rapport van deze analyse. De analyse kunnen we vervolgens handen en voeten geven: We bespreken de resultaten uit de analyse en maken vervolgens een presentatie in de huisstijl van jouw organisatie en komen deze presentatie geven bij jou in de organisatie.
Met een mediamonitor zijn je collega’s, het MT of het bestuur direct goed geïnformeerd. De mediamonitoring is beknopt of uitgebreid naar behoefte. Wat heb je nodig?
-
22 april 2021
Zo houd je de regie over de webcare
Organiseer jij het webcare team binnen je organisatie? Dan heb je waarschijnlijk voldoende uitdaging...
-
12 april 2021
Zoek de samenwerking in mediamonitoring
Bij wie of welke afdeling hoort mediamonitoring? Wie bepaalt op welke kanalen, met welke zoekwoorden...
-
8 april 2021
Samenhang in communicatie rondom #normaalacademischpeil op social media
Op dinsdag 6 april zagen wij in onze tijdlijnen op zo’n beetje alle social mediaplatformen bericht...
-
1 maart 2021
Hoe richt je op een efficiënte en effectieve manier je luisterproces in?
Luisteren naar jouw doelgroep is belangrijk. Zonder enige voorkennis kan iedereen het belang van lui...