Neem contact met ons op


Karlijn:
06 4247 3080


Rob:
06 8183 4114


Lisa: 
06 2218 8613

 

Intregreren klantenservice

Webcare / online klantenservice en fysieke klantenservice komen steeds dichter bij elkaar te liggen. Je wil immers dat je klanten dezelfde indruk krijgen en hetzelfde geholpen worden bij een balie als op social media. Je wil dat een vraag gesteld kan worden via WhatsApp en je wil ook dat het antwoord eenduidig gegeven wordt. Je wil dat de tone of voice aan de telefoon hetzelfde is als die op je online kanalen. Je wil voorkomen dat vragenstellers naar antwoorden gaan shoppen in je organisatie.

Het ligt voor de hand om alle offline en online kanalen geïntegreerd in te zetten met als doel je klanten te helpen. Maar hoe richt je dat, vanuit je huidige organisatie, in? Hoe doorloop je het veranderproces? Welke tooling ondersteunt je proces optimaal? Hoe maak je efficiënt gebruik van de kennis die versnipperd aanwezig is in je organisatie?

Noscura kan je helpen fysieke en online klantenservice te integreren en daarmee een bijdrage te leveren aan de reputatie van je organisatie, de klanttevredenheid en het efficiënter inrichten van interne processen.