Integreren klantenservice

Noscura / Integreren klantenservice

Van webcare naar integrale klantenservice, online en offline

Webcare / online klantenservice en fysieke klantenservice komen steeds dichter bij elkaar te liggen. Je wil immers dat je klanten dezelfde indruk krijgen en hetzelfde geholpen worden bij een balie als op je sociale media. Je wil dat een vraag gesteld kan worden via WhatsApp en je wil ook dat het antwoord eenduidig gegeven wordt. Je wil dat de tone of voice aan de telefoon hetzelfde is als die op je online kanalen. Je wil voorkomen dat vragenstellers naar antwoorden gaan shoppen in je organisatie.

Het ligt voor de hand om alle offline en online kanalen geïntegreerd in te zetten met als doel je klanten te helpen. Maar hoe richt je dat, vanuit je huidige organisatie, in? Hoe doorloop je het veranderproces? Welke tooling ondersteunt je proces optimaal? Hoe maak je efficiënt gebruik van de kennis die versnipperd aanwezig is in je organisatie?

We helpen je om de fysieke en online klantenservice te integreren en leveren daarmee een bijdrage aan de reputatie van je organisatie, de klanttevredenheid en het efficiënter inrichten van interne processen.

We gaan graag met je in gesprek. Neem je contact met ons op?

Blogs over : Integreren klantenservice
Eerdere Noscura projecten over : Integreren klantenservice

Sorry, no posts matched your criteria.

Liv Kooijmans