Van webcare naar integrale klantenservice, online en offline
Webcare / online klantenservice en fysieke klantenservice komen steeds dichter bij elkaar te liggen. Je wil immers dat je klanten dezelfde indruk krijgen en hetzelfde geholpen worden bij een balie als op je sociale media. Je wil dat een vraag gesteld kan worden via WhatsApp en je wil ook dat het antwoord eenduidig gegeven wordt. Je wil dat de tone of voice aan de telefoon hetzelfde is als die op je online kanalen. Je wil voorkomen dat vragenstellers naar antwoorden gaan shoppen in je organisatie.
Het ligt voor de hand om alle offline en online kanalen geïntegreerd in te zetten met als doel je klanten te helpen. Maar hoe richt je dat, vanuit je huidige organisatie, in? Hoe doorloop je het veranderproces? Welke tooling ondersteunt je proces optimaal? Hoe maak je efficiënt gebruik van de kennis die versnipperd aanwezig is in je organisatie?
We helpen je om de fysieke en online klantenservice te integreren en leveren daarmee een bijdrage aan de reputatie van je organisatie, de klanttevredenheid en het efficiënter inrichten van interne processen.
-
22 april 2021
Zo houd je de regie over de webcare
Organiseer jij het webcare team binnen je organisatie? Dan heb je waarschijnlijk voldoende uitdaging...
-
15 maart 2021
Live chat tijdens online events; hoe Mediacollege Amsterdam het persoonlijk houdt
Mediacollege Amsterdam is een vakschool voor de media. Je kunt er kiezen uit 15 verschillende mbo-...
-
1 maart 2021
Hoe richt je op een efficiënte en effectieve manier je luisterproces in?
Luisteren naar jouw doelgroep is belangrijk. Zonder enige voorkennis kan iedereen het belang van lui...
-
18 februari 2021
Zo ontwerp je een goede chatbot conversatie om echt service te kunnen verlenen
Een chatbot is een visitekaartje van jouw organisatie. Het is zelfs mogelijk dat de chatbot de eerst...