Integreren klantenservice

Van webcare naar integrale klantenservice, online en offline

Webcare / online klantenservice en fysieke klantenservice komen steeds dichter bij elkaar te liggen. Je wil immers dat je klanten dezelfde indruk krijgen en hetzelfde geholpen worden bij een balie als op je sociale media. Je wil dat een vraag gesteld kan worden via WhatsApp en je wil ook dat het antwoord eenduidig gegeven wordt. Je wil dat de tone of voice aan de telefoon hetzelfde is als die op je online kanalen. Je wil voorkomen dat vragenstellers naar antwoorden gaan shoppen in je organisatie.

Het ligt voor de hand om alle offline en online kanalen geïntegreerd in te zetten met als doel je klanten te helpen. Maar hoe richt je dat, vanuit je huidige organisatie, in? Hoe doorloop je het veranderproces? Welke tooling ondersteunt je proces optimaal? Hoe maak je efficiënt gebruik van de kennis die versnipperd aanwezig is in je organisatie?

We helpen je om de fysieke en online klantenservice te integreren en leveren daarmee een bijdrage aan de reputatie van je organisatie, de klanttevredenheid en het efficiënter inrichten van interne processen.

Gerelateerde tools
OBI4wan-weblogo_v2
OBI Engage

Tool voor webcare, content publishing en online monitoring. lees meer

OBI4wan-weblogo_v2
OBI Bots

Chatbots voor een efficiënte 24/7 klantenservice. lees meer

OBI4wan-weblogo_v2
Live Chat

Snel via je website in contact met je (potentiële) klant. lees meer

WhatsApp_Logo_8
WhatsApp for Business

Eenvoudig communiceren via WhatsApp met je (potentiële) klanten. lees meer

Gerelateerde blogs
Gerelateerde cases
Gerelateerde testimonials

Implementatie en begeleiding OBI Engage en OBI Brand Monitor bij Wageningen University & Research

Wageningen University & Research heeft samengewerkt met Noscura voor de implementatie van OBI Engage en OBI Brandmonitor. Noscura heeft daarbij de implementatie van de nieuwe tool in de organisatie begeleid. Daarbij hebben ze niet alleen betrokken medewerkers getraind en wegwijs gemaakt in de tool maar ook intensief meegedacht bij de inrichting van de tool. Hun kennis en jarenlange ervaring op het gebied van online communicatie en social media is daarbij van grote toegevoegde waarde. Deze actieve en betrokken houding hebben we als zeer positief ervaren. Noscura is daarbij echt een kennis en sparringpartner wat het eindresultaat zeer ten goede komt.

Gemma Kregting - Project Manager New Digital Business at Wageningen University & Research