Maken en publiceren van relevante social media posts
Je kent je stakeholders, hebt een relevant netwerk op een relevant netwerk, je gaat de interactie aan. Maar waar haal je inspiratie vandaan voor het maken van posts die aansluiten bij de verwachtingen van die stakeholders en aansluiten bij de kernwaarden van jouw organisatie?
We gaan met je op zoek naar inspiratie door bijvoorbeeld te zoeken op thema’s, naar influencers of op basis van nieuws waarvan jij vindt dat jullie daar een rol in zouden moeten spelen. We trainen jullie om onderwerpen om te zetten in content door bijvoorbeeld een brainstorm of te “gluren bij de buren”, door te oefenen en door elkaar van feedback te voorzien.
In een praktisch opgezette training begeleiden en delen we onze kennis over contentcreatie. We zorgen we ervoor dat jullie zelfstandig aan de slag kunnen en blijven.
-
31 maart 2021
7 tips om jouw onderwijsinstelling klaar te stomen voor de (online) voorlichting
Het is een jaar geleden dat corona zijn intrede deed en onze levens goed op z’n kop zette. Als ond...
-
26 januari 2021
Maak het je ambassadeur makkelijk met Soworker!
Het werken met ambassadeurs is een van de krachtigste manieren om de boodschap van een organisatie t...
-
8 december 2020
Wat is Instagram Gids? En hoe gebruik je het als onderwijsinstelling?
Instagram heeft weer een nieuwe functie geïntroduceerd: Instagram Guides, ofwel Instagram Gids. Met...
-
10 november 2020
Wat moet je als onderwijsinstelling met LinkedIn?
Als organisatie is het heel belangrijk om online te zijn waar de doelgroep zich bevindt om hen te ku...