Een bot die ook na 5 uur en in het weekend antwoorden geeft
Het hebben van online klantenservice is natuurlijk leuk en klantvriendelijk maar je wil niet 24 uur per dag en 7 dagen in de week een team moeten bemensen. Gelukkig kunnen we een bot ontwerpen, bouwen en integreren met jouw online klantenservice. Een bot die (standaard) antwoorden kan geven bijvoorbeeld, of eentje die helpt bij het doorlopen van een keuzeproces. We kunnen er voor zorgen dat de bot een aantal vragen stelt die op een later moment door een “echt” mens in behandeling worden genomen.
Wil je voorbeelden zien van chatbots die wij eerder bouwden? Bekijk ze hier.
- 3 June 2021
Verslag #Noscuraverbindt: Chatbots, de hype voorbij
Hoe blijf je makkelijk op de hoogte van nieuwe communicatietrends, zorg je dat je tegelijkertijd vak...
- 18 February 2021
Zo ontwerp je een goede chatbotconversatie om echt service te kunnen verlenen
Een chatbot is een visitekaartje van jouw organisatie. Het is zelfs mogelijk dat de chatbot de eerst...
- 14 January 2021
Een eigen chatbot bouwen, hoe start je dat?
Je ziet ze op steeds meer plekken opkomen: chatbots. Een nieuw fenomeen op het gebied van klantenser...
- 14 January 2021
De voordelen van chatbots voor onderwijsinstellingen
Hoeveel collegegeld moet ik dit jaar betalen? Kan ik hier ook een opleiding volgen over dieren? Hoe ...
Sorry, no posts matched your criteria.