Entree beroepsopleider Curio

CURIO Geïntegreerde customer care

Wat was de vraag?

Kunnen jullie ons helpen bij het integreren van onze (online) serviceverlening (inclusief webcare) zodat we onze studiekiezers en studenten beter kunnen helpen met hun vragen?

De context

Curio, de beroepsopleider van de regio West-Brabant, heeft vmbo-scholen en mbo-opleidingen op een groot aantal locaties en in een groot aantal gebouwen. Alle studenten en studiekiezers kunnen vragen stellen bij verschillende balies, via telefoon, WhatsApp en social media. De serviceverlening is daardoor gefragmenteerd en niet optimaal georganiseerd.

Dit was onze aanpak

  • Analyseren van bestaande situatie aan de hand van opgestelde afspraken
  • In gesprek gaan met interne stakeholders
  • Opstellen workflows voor een efficiënte samenwerking
  • Opstellen veel gestelde vragen en antwoorden
  • Inrichten monitoring

Eindresultaat

Een set aan afspraken en bijpassende workflows om (online) serviceverlening te stroomlijnen en integreren.

Wil je meer weten?

Stel je vraag aan Rob Speekenbrink

of bel: 06 8183 4114