
CURIO
Geïntegreerde customer care
1 september 2018
Wil je meer weten?
Mail je vraag aan Rob Speekenbrink of bel: 06 8183 4114
Wat was de vraag?
Kunnen jullie ons helpen bij het integreren van onze (online) serviceverlening (inclusief webcare) zodat we onze studiekiezers en studenten beter kunnen helpen met hun vragen?
De context
Curio, de beroepsopleider van de regio West-Brabant, heeft vmbo-scholen en mbo-opleidingen op een groot aantal locaties en in een groot aantal gebouwen. Alle studenten en studiekiezers kunnen vragen stellen bij verschillende balies, via telefoon, WhatsApp en social media. De serviceverlening is daardoor gefragmenteerd en niet optimaal georganiseerd.
Dit was onze aanpak
- Analyseren van bestaande situatie aan de hand van opgestelde afspraken
- In gesprek gaan met interne stakeholders
- Opstellen workflows voor een efficiënte samenwerking
- Opstellen veel gestelde vragen en antwoorden
- Inrichten monitoring
Eindresultaat
Een set aan afspraken en bijpassende workflows om (online) serviceverlening te stroomlijnen en integreren.