Neem contact met ons op


Karlijn:
06 4247 3080


Rob:
06 8183 4114


Lisa: 
06 2218 8613

Noscura trotse partner van OBI4wan met vier producten: engage, brand monitor, bots en insights

Noscura trotse partner van OBI4wan met vier producten: engage, brand monitor, bots en insights

Vandaag kondigde OBI4wan het bundelen van de krachten van OBI4wan, Buzzcapture en OBILytics aan onder één naam: OBI4wan. Wij zijn als partner van OBI4wan in de onderwijssector trots op de samengang en blijven hen in de volle breedte en lengte steunen. De samengang resulteert in één sterk aanbod van oplossingen voor webcare, media monitoring, chatbots en media insights. De onderwijssector is volop in ontwikkeling en het brede aanbod van OBI4wan producten biedt vele mogelijkheden voor universiteiten, hogescholen, mbo instellingen en voortgezet onderwijs. 

Vanaf nu ondersteunt Noscura de vier producten van OBI4wan:

  • OBI engage – Excellente webcare, online klantenservice en social media management. OBI Engage benut de kracht van social media, messaging apps, reviews, livechat en chatbots in één oplossing;
  • OBI Brand Monitor – Manage je reputatie met media monitoring, rapportages en reputatiepijlers. Met de OBI Brand Monitor meet je relevante inzichten over de merkreputatie, branche en stakeholders uit online data, social media, printmedia, radio en tv;
  • OBI Bots – Verbeter engagement en service met slimme chatbots. OBI4wan is dé all inclusive partner voor het bouwen, trainen, implementeren en beheren van slimme chatbots die klanten begrijpen en tevredenheid significant verbeteren;
  • OBI Insights – Het team van experts en analisten vult de inzet van de tool aan met menselijke interventie en zorgt ervoor dat verkregen inzichten werden verwerkt in hoogstaande en gemakkelijk te delen rapporten en infographics.

Mogelijke toepassingen in het onderwijs waar je aan zou kunnen denken zijn:

  • Het implementeren van OBI Bots in het aanmeldproces van scholieren of ondersteuning van de communicatie met studenten. Veel vragen die gesteld worden door potentiële studenten zijn snel te beantwoorden door een bot, op basis van studienummer, opleiding, fase van studiekeuze (bij studiekiezers) of fase van studie (bij huidige studenten);
  • Webcare door een team (van studenten of leerlingen) op social media en WhatsApp waarbij aan scholieren, studenten, journalisten, buurtbewoners service wordt verleend, mogelijk in combinatie met een bot;
  • Reputatiemanagement van een opleiding of instelling met behulp van reputatiepijlers of ten opzichte van een concurrerende opleiding;
  • Duiding van online data ten behoeve van rapportage aan het college van bestuur of rapportages van wetenschappelijke en maatschappelijke thema’s.

Dit zijn nog maar enkele voorbeelden van mogelijke toepassingen van de producten van OBI4wan bij een onderwijsinstelling. Wij werken vanuit het ondersteunen van de doelen en het publiek en voegen daar onze kennis en expertise in de onderwijssector aan toe. Op die manier kunnen we jullie gericht adviseren bij het gebruik van één van de OBI4wan producten (of een combinatie) in jouw organisatie. We optimaliseren interne processen, overtuigen afdelingen en bepalen samen met jullie een werkende strategie. 

Zin in een kopje koffie of een demo? Neem contact met ons op.

Rob Speekenbrink

Al vele jaren ontwerper van online communicatie in hart en ziel. Vindt het leuk om door te vragen en de onderste steen boven te krijgen. Ik ben dol op de benadering van online communicatie vanuit nieuwshaakjes en zoek graag met humor de grenzen op.

Geen reacties

Reageer